Blog de Categoría Hem guanyat!!! Delegat sindicat readmès

Hem guanyat!!! Delegat sindicat readmès PDF Imprimir E-mail
Martes, 31 de Mayo de 2011 13:15

HEM GUANYAT!!! Ens plau comunicar-vos que hem aconseguit que el delegat sindical de CNT a Pictor Valves, S.L a sigut readmès a l’empresa. Després d’una llarga lluita, on s’han fet accions de tots tipus per a denunciar la repressió sindical de l’empresa, el jutjat social de Barcelona, ha dictat sentencia favorable cap el  nostre company.

El company,  va ser acomiadat hores després de rebre la carta de la constitució de la secció sindical de CNT a l’empresa. Intens de suborns, amenaces, retenció de documents personals… van ser uns dels exemples de l’actitud que va adoptar l’empresa envers la secció sindical de CNT.

Aixì doncs després de més de 7 mesos de lluita per la readmissió hem aconseguit la nostra demanda, ara ens toca lluitar per aconseguir els drets que reclamàvem.

El primer cop que vam tenir la ocasió de parlar amb els empresaris, els hi vam deixar clar, amb la CNT no si juga i ara ja saben que volíem dir amb aquestes paraules.

Per la llibertat sindical i un lloc de treball digne, la lluita continua!

HEMOS GANADO!!! Nos place comunicaros que hemos conseguido que el delegado sindical de CNT a Pictor Valves, S.L a sido readmitido a la empresa. Después de una larga lucha, donde se han hecho acciones de todos tipos para denunciar la represión sindical de la empresa, el juzgado social de Barcelona, ha dictado sentencia favorable cabe nuestro compañero.

El compañero, fue despedido horas después de recibir la carta de la constitución de la sección sindical de CNT a la empresa. Intenso de sobornos, amenazas, retención de documentos personales… fueron unos de los ejemplos de la actitud que adoptó la empresa hacia la sección sindical de CNT.

Asì pues después de más de 7 meses de lucha por la readmisión hemos conseguido nuestra demanda, ahora nos toca luchar para conseguir los derechos que reclamábamos.
El primer golpe que tuvimos la ocasión de hablar con los empresarios, se los dejamos claro, con la CNT no si juega y ahora ya saben que queríamos decir con estas palabras.

Por la libertad sindical y un puesto de trabajo digno, la lucha continúa!